Новини

Директор Xiaomi підвів підсумки року та поділився амбітними планами на 2018 рік

Xiaomi зуміла за кілька останніх років увірватися в еліту виробників гаджетів для будинку, розваг і роботи. Засновник і головний виконавчий директор Xiaomi Лей Цзюнь (Lei Jun) пояснив, у чому секрет успіху компанії у 2017 році, а також трохи поділився амбітними планами на поточний 2018 рік.

Він заявив, що успіх багато в чому пояснюється прагненням фірми до інновацій. При цьому особливу увагу зосереджує на чіпі компанії Surge S1, а також інноваційному смартфоні Mi Mix 2, в якості доказу таких внутрішніх зусиль.

Загалом, минулий 2017 рік можна з праву вважати одним із найуспішніших в історії компанії. Особливо значних успіхів Xiaomi домоглася в Індії, де зуміла нав’язати боротьбу визнаному лідеру азіатського ринку смартфонів – компанії Samsung. Зміцнила свої позиції у Росії, Україні та інших країнах. Справжнім успіхом можна вважати той факт, що, за підсумками 2017 року, компанії із Китаю вдалося увійти до п’ятірки найбільших виробників смартфонів, вдалося закріпитися на ринках 16 країн. Смартфони компанії користуються популярністю у покупців, завдяки якості, інноваціям і привабливим цінами.

Амбіції Xiaomi на 2018 року

У новому 2018 році, як зазначив глава компанії, Xiaomi прагне продовжувати підживлювати свою міжнародну експансію як за рахунок зміцнення своїх існуючих іноземних опорних пунктів, так і за рахунок створення нових майданчиків. Він повідомив, що минулого року його компанія вже вела переговори з деякими мобільними операторами США про можливий продаж своїх смартфонів у їхніх салонах зв’язку. Але, з огляду на деякі напружені торгові відносини між Вашингтоном і Пекіном, навряд чи вони отримають схвалення Сенату США. Як яскравий приклад, ситуація ще з однією китайською компанією – Huawei, спроби якої проникнути на ринок смартфонів США закінчилися невдачею.

Компанія Xiaomi все-таки основну увагу хоче сконцентрувати на внутрішньому ринку Китаю та постарається максимально нав’язати конкуренцію трійці лідерів – Huawei, Vivo та Oppo. Амбіції у компанії дуже й дуже великі. Вона планує протягом десяти найближчих кварталів, тобто до червня 2021 року, зайняти першу позицію за проданими смартфонами.

Вам також сподобається

Рейтинг статті: 5.0
5 5 1

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано