Багато хто з вас напевно чув про flash-розпродажі. Знижки на товари під час таких кампаній можуть доходити до 80%, і якщо вам вдасться взяти участь у подібному заході, у вас є шанс купити що-небудь за дуже приємною ціною. У цій статті ми детально розберемося, що саме являють собою flash-розпродажі, і з’ясуємо, чи дійсно вони настільки вигідні.
Зміст
- Звідки взялося поняття «flash-розпродаж»
- У чому полягає суть flash-розпродажу
- Світові результати flash-розпродажів
- А що відбувається в Україні?
- Висновок
Звідки взялося поняття «flash-розпродаж»
За даними деяких джерел, вперше flash-розпродажі почали практикуватися в магазинах одягу. Першим інтернет-магазином, практикуючим формат обмежених часом розпродажів, був американський woot.com. Згідно з іншими даними, піонером блискавичних розпродажів є французький магазин Vente-privee.com, який був запущений ще у 2001 році.
Особливу популярність інтернет-магазини формату flash-sales завоювали у 2007-2008 роках. Тоді через економічну кризу купівельна спроможність населення знизилася, більшість людей відчули необхідність економити, і неймовірні знижки, пропоновані інтернет-магазинами в обмін на швидке прийняття рішення, виявилися для багатьох дуже сильним стимулом. Крім цього, інтернет-магазини пропонували реферальну програму й додаткові групові знижки, що дало змогу отримати помітне освітлення кожної події у соціальних мережах, де покупці активно ділилися посиланням з метою отримати від пропозицій ще більше вигоди.
Якщо говорити про електроніку, родоначальником flash-розпродажів у цій області вважається компанія Xiaomi. Завдяки flash-розпродажам цьому виробнику вдалося поставити безліч рекордів, про які ми поговоримо трохи пізніше.
У чому полягає суть flash-розпродажу
Флеш-розпродажі – це раптові розпродажі будь-якого товару. Як правило, вони тривають протягом доби, а знижки на товари можуть доходити до 80%. Якщо вам вдасться потрапити на такий розпродаж, ви отримаєте можливість придбати відмінні речі за дуже низькою ціною.
Мабуть, єдина незручність flash-sales полягає в їх раптовості. Адже саме слово flash з англійської перекладається, як спалах або щось раптове.
Такі фактори, як обмежений час і наявність невеликої кількості товару, є додатковим стимулом, що спонукає покупців до дії. Деякі онлайн- та оффлайн-магазини використовують flash-розпродажі в якості головної стратегії продажів, що генерує основну частку обороту компанії. Така бізнес-модель дозволяє змінити кешфлоу компанії за лічені години.
Світові результати flash-розпродажів
Говорячи про світові результати flash-розпродажів, можна навести кілька прикладів.
Родоначальником таких розпродажів в області електроніки є компанія Xiaomi. Завдяки flash-розпродажам цьому виробнику вдалося поставити безліч світових рекордів. Ось лише кілька з них: 50 000 смартфонів за 25 секунд на старті продажів в Індії, 8 грудня 2011 року компанією було продано 100 000 смартфонів протягом трьох годин, 24 квітня 2012 року всього за 15 хвилин виробникові вдалося реалізувати 150 000 смартфонів, а 20 вересня 2012 року Xiaomi продала 300 000 смартфонів рівно за 4 хвилини. Хочеться відзначити, що це лише мала частина зафіксованих рекордів. Сама Xiaomi постійно підігріває попит на свої пристрої і регулярно влаштовує flash-розпродажі йі попередні замовлення. Вони не бояться розповісти ринку про те, що вони випустять завтра, оскільки впевнені, що їх не наздоженуть.
Один раз на рік популярний інтернет-магазин AliExpress влаштовує масштабну акцію під назвою «11.11». Знижки в цей час ростуть, ціни падають, і мільйони покупців з усього світу вирушають на шопінг. Наприклад, у 2016 році продавці заробили перший мільярд доларів усього за кілька хвилин після початку flash-розпродажу. За 10 годин виручка перевищила загальний результат попереднього Всесвітнього дня шопінгу, а підсумковий обсяг продажів склав $17,8 млрд. У розпродажу брало участь понад 6 млн покупців, які зробили в цілому 35 млн оплачених замовлень.
У якості ще одного прикладу можна навести flash-розпродаж смартфонів Nokia 6, які були розкуплені всього за одну хвилину. Інтернет-магазин, який влаштував розпродаж новинки, не повідомляє точну кількість проданих смартфонів, проте відомо, що попередні замовлення оформили близько 1,3 млн бажаючих.
А що відбувається в Україні?
Якщо говорити про flash-розпродажі в Україні, у нашій країні це явище стало популярним зовсім недавно. Одним з найяскравіших є flash-розпродаж смартфонів Xiaomi Redmi Note 5, який організувала компанія АЛЛО.
Розпродаж розпочався 24 травня 2018 року о 17:00 і перша партія смартфонів була розпродана всього за 20 хвилин. На численні прохання компанія вирішила зробити 2-й раунд, тривалість якого склала близько 2-х годин. Цей формат розпродажу сподобався покупцям, навіть незважаючи на те, що купити смартфон можна було тільки за умови повної передплати за допомогою банківської карти.
З огляду на ажіотаж і гарну результативність flash-розпродажу смартфонів Xiaomi Redmi Note 5, компанія АЛЛО вирішила провести ще один. 2-ий flash-розпродаж в Україні відбудеться 15 серпня о 15:00. Тільки в цей день ви зможете придбати свіжоанонсований смартфон Xiaomi Mi A2 за ціною 6999 грн.
Щоб не пропустити розпродаж, рекомендуємо вам зареєструватися заздалегідь та отримати можливість одними з перших придбати смартфон Xiaomi Mi A2 за суперціною! Якщо у вас залишилися які-небудь питання, відповіді на них ви зможете отримати на сайті.
Висновок
На початку цієї статті ми обіцяли детально розібратися з поняттям «flash-розпродажу» і з’ясувати, наскільки вони вигідні. Ці акції дозволяють не тільки отримати довгоочікувану новинку одними з перших, але й значно заощадити на її покупку. Більшості покупців подобається такий формат, прямим доказом чого є минулий розпродаж смартфонів Xiaomi Redmi Note 5.
Вже зовсім скоро, 15 серпня, ви зможете стати одним з перших щасливих володарів свіжоанонсованого смартфона Xiaomi Mi A2. Приготуйтеся, буде спекотно!