На виставці IFA 2019 компанія LG презентує інноваційне рішення з обслуговування техніки. Через спеціальний застосунок пральні машинки та холодильники почнуть попереджати про проблеми.
Служба Proactive Customer Care буде використовувати штучний інтелект ThinQ AI. Розробники поки не вдаються до технічних подробиць, тому складно зрозуміти, як це буде працювати. Але вони обіцяють, що в майбутньому користувачі техніки LG зможуть встановити на смартфон спеціальний застосунок, за допомогою якого будуть отримувати повідомлення про роботу пристроїв.
- Як вибрати пральну машину з вертикальним завантаженням
- Як почистити пральну машину
- Який холодильник краще вибрати: «No Frost» або краплинний
Наприклад, система зможе постійно моніторити температуру в морозильній камері холодильника. При фіксуванні коливання температури на 3°, вона дасть користувачеві рекомендації про те, як вирішити це. Також система буде відслідковувати проблеми, які приведуть до підвищеного енергоспоживання й порадить, що зробити, щоб підвищити ефективність роботи пристрою та заощадити гроші. Зареєстрованим користувачам регулярно надсилатимуть звіти про роботу техніки, і нагадування про те, коли краще виконувати планове обслуговування.
В LG повідомили, що спочатку ця служба буде підтримувати новітні пральні машини з фронтальним завантаженням і холодильники з нижньою морозильною камерою. Першими переваги цієї системи зможуть оцінити жителі Франції, Німеччини, Італії, Великобританії та Іспанії. Їм вона стане доступна протягом поточного року. А вже у 2020-му обіцяють поширити Proactive Customer Care на інші країни Європи та Північної Америки. Більше подробиць дізнаємося вже наступного тижня.
Джерело: lgnewsroom