Після трьох років судових тяжб американська телекомунікаційна компанія AT&T закрила угоду на $85 млрд з купівлі медіаконгломерату Time Warner.
Про те, що компанія AT&T збирається купувати Time Warner стало відомо ще у 2016 році, але Мін’юст США заблокував операцію зі злиття компаній. Чиновники побоялися, що таке злиття серйозно зашкодить американським споживачам, оскільки може підірвати конкуренцію. Проте в AT&T відзначили, що не бачать причин для заборони, і вирішили через суд оскаржити блокування угоди.
Навіть у ході передвиборної кампанії, чинний президент США Дональд Трамп заявив, що заблокує її, оскільки вона буде «не дуже хорошою для країни”.
Що відомо про угоду?
Генеральний директор AT&T Рендалл Стівенсон в офіційній заяві зазначив, що компанія має намір винайти «новий підхід до того, як працює індустрія медіа і розваг». Угода завершилася після того, як 13 червня Федеральний суд США схвалив злиття AT&T і Time Warner. За словами окружного судді Річарда Леона, Мін’юст США не зміг довести, що угода суперечить антимонопольному законодавству країни. Тепер у відомства є 60 днів, щоб оскаржити рішення окружного судді.
«Це був визначальний приклад антимонопольного примусу в США», – сказав адвокат антимонопольного органу Міністерства юстиції Кетан Джахері. – Здається, це повна й беззастережна перемога AT&T».
За умовами угоди AT&T тимчасово управлятиме новинною компанією Turner (раніше належала Time Warner), до портфелю якої входять телеканали CNN, TBS, Cartoon Network та інші. Умови угоди будуть діяти до 28 лютого 2019 року. Ця угода дозволить компаніям успішніше конкурувати з Google і Netflix.
Нагадаємо, що Time Warner зі штаб-квартирою в Нью-Йорку – один з найбільших у світі конгломератів новинного й розважального профілю. Він був утворений у 1990 р. при злитті компанії Warner Communications з видавцем друкованої продукції Time Inc. Тепер, під крилом AT&T, він отримає більше можливостей на медійному ринку. Деякі експерти вже встигли висловити схвалення цієї угоди, вважаючи, що “цей випадок свідчить про мудрість злиття двох великих компаній, а також про те, як це принесе користь споживачам протягом наступних поколінь”.
Джерело: CNN