Новини

Apple купує Shazam і прибирає в ньому рекламу

Apple підтвердила своє придбання програми для ідентифікації музики Shazam. Крім того, компанія оголосила, що застосунок буде безкоштовним для всіх користувачів, у тому числі й для Android.

Shazam – це один з перших мобільних застосунків, і на сьогоднішній день він встановлений на понад мільярд пристроїв. Програма«прослуховує» пісні, коли користувачі відкривають її, а потім надає посилання на трек через такі сервіси, як Google Play, iTunes і Deezer.

Віце-президент Apple Music, Олівер Шуссер, був досить небагатослівний у заяві, чому компанія здійснила цю покупку. Він сказав, що «приємно схвильований, тому що об’єднав команди, щоб надати користувачам ще більше можливостей відкрити, випробувати й насолоджуватися музикою».

Можливо, це придбання відбулося з трьох основних причин:

По-перше, це спосіб не відставати від своїх конкурентів. Google Pixel може автоматично ідентифікувати пісню, що грає поблизу, без необхідності робити що-небудь. Тепер, коли Apple купили Shazam, імовірно, що вони інтегрують подібну функцію в iOS у майбутньому.

По-друге, – гроші. За статистикою, Shazam визначає 20 млн треків кожен день. Якщо Apple зможе перекинути цих користувачів далі на iTunes, вони можуть заробити багато грошей.

І, по-третє, це спосіб поліпшити Сірі. Багато людей розглядають Apple як аутсайдера, коли мова заходить про голосових помічників. Але, з досвідом Shazam в аудіопросторі – зокрема, в розпізнаванні й аналізі звуку – позиції Сірі можуть істотно змінитися.

Незалежно від того, які види має Apple на Shazam, радує той факт, що в застосунку зовсім не буде реклами. Щоправда, поки тільки на iOS.

Джерело: thenextweb

Вам також сподобається

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано