Apple принесла вибачення своїм користувачам за те, що вирішила уповільнити роботу iPhone застарілих моделей. Раніше через це проти компанії подали кілька позовів. Користувачі вирышили, що їх змушують купити нові iPhone.
Компанія Apple публічно вибачилася перед своїми споживачами за те, що уповыльнила роботу застарілих моделей iPhone. Компанія опублікувала відкритий лист на своєму сайті.
Що сказали?
“Ми знаємо, що дехто з вас відчувають, ніби Apple підвела вас. Ми приносимо вибачення”, – сказано в листі. У ньому компанія пояснює, що вдає із себе робота батарей у смартфонах, і чому Apple пішла на оголошені раніше зміни в роботі застарілих моделей iPhone.
Раніше компанія зізналася, що робота програмного забезпечення на старих моделях смартфонів навмисно ними сповільнювалася. Як пояснили в компанії, це було зроблено для того, щоб компенсувати знос батареї. Таким чином, пояснили в Apple, уповільнення роботи старих iPhone націлене на те, щоб продовжити їх службу в інтересах власників. Компанія для реалізації цих планів включила відповідний програмний код в оновлення операційної системи iOs.
Відновлюємо довіру
«По-перше, ми ніколи не робили і ніколи не будемо робити так, щоб навмисно скорочувати термін служби будь-якого продукту Apple або погіршувати призначений для користувача інтерфейс заради того, щоб клієнти набували нові моделі. Наша мета завжди полягала в тому, щоб створювати продукти, які подобаються нашим споживачам, і створення iPhone, які працювали б так довго, наскільки це можливо, є важливою частиною цієї мети», – пояснює Apple.
Для «відновлення довіри» своїх клієнтів Apple пообіцяла зробити ряд кроків. У їх числі – зниження вартості заміни батареї на $50, пропонуючи кожному, у кого є iPhone 6 або пізніша модель замінити батареї за $29, починаючи з кінця січня по грудень 2018 року. Також вийде нова версія iOS, в якій передбачені нові можливості для того, щоб стежити за станом батареї свого смартфона.
“В Apple довіра наших клієнтів означає для нас усе. Ми ніколи не перестанемо працювати над тим, щоб заробляти й утримувати її. Ми можемо робити роботу, яку любимо, тільки через вашу довіру й вашу підтримку. Ми ніколи не забуваємо про це і вважаємо це само собою зрозумілим”, – сказано в кінці листа.
А позови вже є
Минулого тижня стало відомо, що проти Apple були подані одразу кілька позовів через ци нововведеня щодо старих моделей iPhone. У позовах, зокрема, йшлося про те, що «Apple змушує користувачів купувати нові дорогі пристрої, у той час, як продовжити службу смартфона може простий змінний акумулятор». Позивачі вимагали від Apple компенсації. Їх сума не розкривалася.
Джерело: Apple