Світовий ринок смарт-годинників переживає цікаві зміни. Згідно зі статистикою, безумовними лідерами галузі зараз є Apple і Xiaomi, а ось ринки збуту розумних годинників перемістилися в інші країни.
Міжнародна дослідницька й консалтингова компанія IDC нещодавно опублікувала кілька звітів, пов’язаних з продажами «розумних» наручних хронометрів за другий квартал 2018 року. З’ясувалося, що продажі на другому за величиною ринку збуту, індійському, лідерами продажів стали гаджети від китайської компанії Xiaomi. На її частку довелося 46% від усіх продажів. Але до звання світового лідера Xiaomi поки не добралася, оскільки глобальний ринок смарт-годинників зараз поділений між п’ятьма компаніями, і першу сходинку за популярністю й прибутком займає Apple.
За другий квартал 2018-го Apple продала 4,7 млн розумних годинників, збільшивши свій прибуток на 38,4%, порівняно з відповідним періодом минулого року. На другому місці рейтингу знаходиться Xiaomi, що продала 4,2 млн пристроїв. Зростання у цієї компанії склало 19,8%. На третій позиції залишається компанія Fitbit, хоча її доходи знизилися на 21,7%. Імовірно, ще до кінця року її випередить Huawei, у якої навпаки спостерігається серйозний приріст доходів – на 118%. А замикає п’ятірку лідерів компанія Garmin, витиснувши з ТОП-5 південнокорейського гіганта Samsung. Приріст її доходів досяг 4,1%.
У цілому, за другий квартал було продано 27,9 млн «розумних» аксесуарів, що більше на 5,5%, ніж за аналогічний період 2017 року. Цікаво, що ринок смарт-годинників у розвинених країнах, як-от США, держави Західної Європи та Японія, зараз знаходиться в стагнації. Експерти пояснюють це тим, що споживачі раніше вже купили гаджети, які сподобалися їм, а у 2018-му виробники не змогли запропонувати якісь важливі зміни в пристроях, які сколихнули б споживчий інтерес. Тому в основному приріст стався на ринках Центральної і Східної Європи, Середнього Сходу та Африки, Азії та Тихоокеанського регіону, а також Латинської Америки.
Джерело: gizchina