Упустили смартфон, домашній улюбленець скинув на підлогу планшет — у всіх були різні побутові неприємності, результатом яких ставала поломка улюбленого девайса. Прикро? Дуже, але можна виправити! Якщо відразу під час покупки застрахувати девайс, його життя буде значно довшим. Розглянемо докладніше, які переваги дає страхування.
Зміст
Відмінність страхування від гарантії
Отже, ви купили новий девайс і здебільшого отримуєте гарантійний талон. Гарантійний сервіс допоможе, якщо дотримувалися всіх правил експлуатації, а поломка все одно сталася. Однак перелік пошкоджень теж обмежений, і, наприклад, перекинута на клавіатуру ноутбука кава точно туди не увійде.
До того ж звертатися можна лише до сервісних центрів виробника, наявність яких іноді дуже обмежена. Страхування гарне тим, що воно покриє навіть ту поломку, яка сталася з вашої вини й не входить до списку гарантійних. Тобто коло ризиків значно розширене, як і кількість сервісних центрів.
Що можна застрахувати
Тепер розберемося, що можна застрахувати. За програмою «Алло Захист» від страхової компанії ARX можна застрахувати такі типи девайсів:
- смартфони/телефони;
- планшети;
- смарт-годинники;
- ігрові консолі;
- зовнішні колонки;
- телевізори;
- ноутбуки.
Нещодавно до переліку мобільних гаджетів та домашніх пристроїв додався електротранспорт:
Від яких ризиків страхують
Які ризики покриє страховий поліс? Існує кілька страхових пакетів для кожної групи товарів.
Пакет А — покриває всі основні ризики:
- пожежа/вибух;
- попадання води;
- механічні пошкодження;
- падіння з висоти;
- стихійні лиха;
- перепад напруги.
Цей пакет можна придбати для телефонів, смартфонів, планшетів, смарт-годинників, ігрових консолей, зовнішніх колонок, телевізорів, ноутбуків.
Пакет Б — покриває захист екранів, підходить для телефонів, смартфонів, планшетів, телевізорів, ноутбуків.
Пакет В — страхує від дії води, підходить для ноутбуків.
Пакет від ARX “Алло транспорт” — покриває всі основні ризики з “Пакету А” і підходить для гіробордів, гіроскутерів, електросамокатів. Крім того, страхування покриє зіткнення з іншим транспортним засобом, наїзд (удар) на рухомі або нерухомі об’єкти, перекидання/падіння транспортного засобу, у т. ч. через якість дорожнього покриття.
Як працює страхування
Уявимо, що ви придбали девайс та страхування. Радості немає межі, але раптом, на жаль, відбувається поломка. Впустили, залили, розбили — щось зі списку ризиків. Що ж робити?
- Зателефонувати до страхової, повідомити про те, що трапилося, причому відразу — без втрати часу.
- Співробітник компанії зареєструє подію та повідомить вам, до якого сервісного центру необхідно відправити пристрій для діагностики.
- Ви відправляєте пристрій до сервісного центру, де здійснюватиметься ремонт. Відправка “Новою поштою” для вас безкоштовна.
Якщо сервісний центр підтверджує можливість ремонту, компанія оплачує всі витрати на його рахунок, а ви отримуєте свій відремонтований девайс.
Іноді ремонт пристрою недоцільний — таке буває. Наприклад, вартість ремонту перевищує вартість девайсу чи немає можливості відновити пристрій. У такому разі страхова компанія направить вам код на знижку в розмірі 50% від вартості вашого девайсу, який можна буде використати в магазині АЛЛО під час будь-якої покупки. При цьому пошкоджений аксесуар повертається вам.
В яких випадках страхування не працює
Купуючи поліс, треба розуміти, що є випадки, коли він не працює.
Не підлягають відшкодуванню:
- Вартість ремонтних робіт, здійснених у сервісному центрі, що не узгоджений з ARX.
- Збитки внаслідок пошкодження комплектуючих: блоку/кабелю живлення, навушників, гарнітури, USB-кабелю, карт пам’яті тощо.
- Збитки, що пов’язані з придбанням, встановленням, пошкодженням або втратою програмного забезпечення.
- Крадіжка чи зникнення застрахованого майна.
- Зношування — втрата естетичного виду (потертості, подряпини, відколи, плями й ін.).
Висновок
Купуючи страховий поліс, ви отримуєте реальний шанс продовжити життя улюбленому девайсу.
Порада: уважно читайте умови договору, щоб чітко розуміти, що покриє поліс, а що ні. Це убереже від неприємних відкриттів у майбутньому.
Загалом страховий поліс заощадить вам час у разі поломки, адже страхова компанія вирішує всі питання щодо ремонту. І, звичайно, він заощадить вам гроші, оскільки здебільшого вартість ремонту дорожча за вартість страхування. Вибираючи програму “Алло Захист” від страхової компанії ARX, ви будете застраховані від неприємних випадків!
Також за темою:
Если купил телефон,и страховку на него.но в телефоне быстро садится батарея.его можно поменять?