У сучасному світі люди звикли спрощувати своє життя за допомогою різних девайсів і зручних функціональних товарів. Але знаходяться завзяті консерватори, які чинять опір усьому новому, потрапляючи при цьому в абсурдні ситуації. Про таких «умільців» у народі часто кажуть: «Оце він «мочить»!»
«Ми вирішили скористатися цим інсайтом, – зазначив Директор з маркетингу ГК Алло Артур Матковський. – Навколо нас сотні подібних історій і кожна унікальна по-своєму. Спеціально для нової кампанії був створений хештег #ШОТИМОЧИШ, щоб підписники соціальних мереж Алло змогли поділитися своїми абсурдними ситуаціями та пожартувати самі над собою».
Головна ідея нової серії рекламних роликів Алло – досить «мочити», час купувати потрібні сучасні товари на маркетплейсі allo.ua. Один твій «тиць» здатний круто все змінити.
Redmi Note 8T https://youtu.be/cOACNobdeeY
MI TV https://youtu.be/5F3ulLEXflA
Mi Scooter https://youtu.be/N2AAAArFeXo
Mi Smart Band 4 https://youtu.be/oBS_eLVwYUU
Проект реалізований:
Команда Алло:
Chief Marketing Officer: Артур Матковський
Head of Marketing Communications: Ольга Яшина
Creative Head: Світлана Проців
Команда Production:
Post production: Кочур Юрій
Sound design: Олег Яремич
Про АЛЛО
АЛЛО — це компанія для тих, хто хоче стати кращим, більш технологічним, жити комфортно і сучасно — просто жити смарт. Найбільший рітейлер смартфонів і гаджетів, сучасної смарт-техніки і популярний маркетплейс. Найбільший інтернет-магазин з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини АЛЛО та АЛЛО max в 140 містах України.
***
Останні новини компанії Алло ви можете дізнатись на офіційних сторінках в Facebook, Instagram, TikTok, на нашому YouTube-каналі, у Блозі Алло та Telegram-каналі.