Команда АЛЛО повідомляє про подолання нового рубежу в ТіkТоk:
- 1 мільйон лайків
- більше, ніж 60 000 підписників
- майже 8 000 000 переглядів відео в акаунті
- авторський хештег #живисмарт з 8,8 млн переглядів
Як досягали результатів або “як віник обігнав лідера поглядів за кількістю переглядів”
“Пишаємося цими показниками. Знадобився деякий час на експерименти з лідерами думок, але зараз героями відео є ті, хто дійсно вміє генерувати креативний контент… І так, у нас насправді є сюжет з віником, з переглядами в 3 рази більшими, ніж відео з популярним блогером” – розповідає Євген Григор’єв, Head of SMM АЛЛО.
Хто в ТОПі хазяїн
В ТОП за кількістю переглядів попадає креативний відео-контент з іронічними та смішними ситуаціями в магазинах Алло:
Контент з підтримкою трендів ТiкТок також стає популярним:
Які показники ефективності
Кількість переглядів відео – найкращий показник.
Кількість лайків — оцінка користувачами ідеї відео.
Яка задача
Стати першим комерційним аккаунтом із позначкою верифікації, як мінімум.
Лояльність молодої аудиторії.
Які плани
В компанії заявили, що очікують на Shopping Tag у відео – що може забезпечити чітке розуміння обсягів продажів за допомогою даної соціальної мережі.
«ТікТок – максимально трендова серед «янгерс» соцільна мережа, заснована на креативному відео-контенті. Футурологи їй пророкують велике майбутнє, а саме до нього ми й готуємо наших споживачів. Ми прагнемо бути першими там, де є наша аудиторія, спілкуючись зрозумілою для неї мовою», таким чином маркетинг-директор АЛЛО Артур Матковський сформулював причини, за якими компанія першою серед українських комерційних організацій увірвалася в цю соціальну мережу в вересні 2019 року.
Про Алло
АЛЛО — це компанія для тих, хто хоче стати кращим, технологічнішим, жити комфортно й сучасно — просто жити смарт. Найбільший рітейлер смартфонів і гаджетів, сучасної смарт-техніки та популярний маркетплейс. Найбільший інтернет-магазин із доставкою замовлень поштою, додому та в 340 магазинів у 140 містах України.
***
Останні новини компанії Алло ви можете дізнатись на офіційних сторінках у Facebook, Instagram, TikTok.