Компанія ByteDance Inc., що стоїть за популярним застосуноком TikTok, вирішила вийти на ринок музичних стримінгових сервісів. Застосунок Resso існує вже пів року.
Великого запуску цього сервісу розробники поки не роблять, оскільки доводять його до розуму й «обкочують» в одній країні. Щоправда, країну вони вибрали, м’яко кажучи, немаленьку, щоб протестувати Resso. На сьогоднішній день сервіс доступний в Індії, і його можна встановити на Android- та iOS-пристрої. За даними агентства Bloomberg, за перші пів року існування сервіс набрав всього 27 тис. користувачів. Але, знову ж таки, до останнього часу робота над застосуноком йшла без особливого галасу навколо. Потенційно нове дітище ByteDance Inc. може чекати великий успіх. У випущеного два роки тому TikTok зараз налічується близько півтора мільярди користувачів! До слова, в АЛЛО також є офіційний акаунт на TikTok.
Resso вже має ліцензії від індійських лейблів T-Series і Times Music. Але компанії ще належить отримати ліцензійні угоди з такими гігантами індустрії, як Warner Music Group, Universal Music Group і Sony Music Entertainment. Після цього можна буде говорити про потенційну конкуренцію з Apple Music, Amazon Prime Music, YouTube Music, Spotify та іншими популярними стримінговимі сервісами.
Деякими базовими функціями Resso нагадує Apple Music і YouTube Music. Зокрема, система запитує користувача про його музичні уподобання та видає список рекомендацій. Але далі в сервіса більше схожості з TikTok. Наприклад, користувачі Resso можуть додавати до музики власні фото, GIF-файли йвідео. Ця функція називається «Vibes». Доданий контент бачать інші люди, які слухають той самий трек.
Крім того, у застосунку є можливість подивитися тексти пісень і додати їх, якщо вони відсутні. Текстами пісень можна ділитися з іншими програмами, як, наприклад, Instagram, WhatsApp, Facebook та ін. Користувачі навіть можуть залишати свої коментарі під піснями в Resso.
- Сервіс YouTube Music продовжують удосконалювати
- Поностальгуємо — в Apple Music додали функцію Replay
- Google Play Music остаточно потрапив у немилість
В Індії передплатники застосунку щомісяця платять по $1,70 за користування сервісом без реклами. Та ж ціна в Spotify у цій країні. Водночас підписка обходиться дорожче, ніж вартість місцевих стримінгових сервісів Gaana та JioSaavn. Плюс музична колекція застосунку поки ще не така велика, тому на цей момент він не користується популярністю в Індії. Але в ByteDance Inc. впевнені у великому потенціалі свого нового проекту.
Джерело: androidauthority