Новини

Аналiз Telegram 2019 – територія для інтелектуалів?

Telegram

Аналітичне агентство TGStat проаналізувало, як змінився месенджер Telegram за останні два роки. Експерти поцікавилися хто ним користується, і що читають.

До проведення великого дослідження експерти прогнозували, що у 2019 році аудиторія Telegram буде приблизно порівну представлена чоловіками й жінками, але це припущення не справдилося. За останніми даними, чоловіків у месенджері на 30% більше, ніж жінок. У деяких вузькоспеціалізованих каналах, звичайно, превалює жіноча аудиторія, але більшість загальнотематичних каналів читає більше чоловіків.

TelegramЗа віком користувачі Telegram діляться наступним чином: найбільше, 38%, припадає на людей віком від 25 до 34 років, на вікову групу 18-24 припадає 27% від загальної кількості користувачів месенджера. У порівнянні з 2017 роком, зросла частка груп віком 35-44 та 45-64 роки. Зараз на першу припадає 17%, а на другу – 10%. Найменше представлена група віком від 12 до 17 років – усього 6,5%. Але зростання кількості користувачів середнього віку, на думку аналітиків, свідчить про те, що Telegram перестає бути суто молодіжним сервісом.

Кілька років серед користувачів месенджера найбільше було IT-фахівців. Зараз на цю групу припадає 26,7%. На другому місці за кількістю йдуть працівники сфери виробництва – 10,6%, а на третьому – співробітники маркетингу та PR – 9,4%. За нею йдуть представники сфери торгівлі (9%), фінансів (5,1%), медіа (4,7%), освіти (4,3%), охорони здоров’я (3,8%), юриспруденції (3%), дизайну ( 2,9%) і науки (2,6%). На представників інших видів діяльності припадає 17,9%.

Telegram

Якщо торкнутися теми освіти користувачів Telegram, то їх левова частка має вищу освіту – 60%. Ще 14% користувачів зараз навчаються у вузах, 10% мають незакінчену вищу освіту, 8% закінчили тільки середньоосвітню установу, 6% зараз вчаться в школах, і 2% мають незакінчену вищу. За працевлаштуванням аудиторія месенджера розподіляється наступним чином: 48% людей працюють за наймом, ще 13% займають керівні посади, а 6% є власниками бізнесу, 12% припадає на фрілансерів, а 21% – безробітні. Але велика їх частина – це студенти й учні.

Що ж цікавить користувачів месенджера? 80% людей читають новинні канали. Ще 64% переглядають розважальні канали, 58% – освітні, 48% – канали з новинами своєї індустрії, 45% – політичні, 37% – канали блогерів, 13% – даркнет-канали. Як правило, кожен користувач підписаний на кілька каналів.

Джерело: tgstat

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано