Spotify – це найбільший у світі стример музики з 71 млн платних передплатників і 88 млн людей, які користуються безкоштовною версією. І ось компанія вирішила, що настав час подати заявку на IPO (первинне публічне розміщення).
На другому місці – Apple Music, яка зібрала в цілому 36 млн платних передплатників і, за прогнозами, до цього літа перевищить Spotify в США. У Apple немає безкоштовного сервісного рівня, хоча він пропонує безкоштовну тримісячну пробну версію.
Одна з негативних речей, пов’язаних із IPO для Spotify у тому, що для цього потрібно, щоб компанія була більш прозорою з її фінансовими даними. Поряд із подачею новин з’явилася новина про те, що Spotify втратив близько $1,5 млрд минулого року в порівнянні з майже $5 млрд доходу. Загальний дохід зростає, оскільки ця цифра зросла на 38,6% в порівнянні з $3,6 млрд, зібраними у 2016 році, і $2,37 млрд, що Spotify отримала у 2015 році. Згідно із заявою компанії, число передплатників збільшилося на 46% у 2017 році в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Кількість активних користувачів на місяць збільшилася на 29% із 2016 по 2017 рік.
Spotify буде використовувати прямий список, який дозволить їх акціям перераховуватися на біржі швидше, ніж зазвичай. Грунтуючись на торгівлі акціями Spotify на приватних ринках, компанія зможе досягти оцінки в $23 млрд. Як тільки результат буде офіційно зафіксований, Spotify планує завершити IPO.
Джерело: phonearena