Американська асоціація звукозаписних компаній США поділилася даними про доходи музичної індустрії у 2018 році. Левову частку успіху забезпечили стримінгові сервіси.
За даними експертів шоу-бізнесу, у 2018 році на частку таких популярних потокових сервісів, як Spotify, Apple Music, Google Play Music, Pandora та інших, довелося 75% від усіх доходів музичної галузі в США. Доходи від їх діяльності зросли на 30%, у порівнянні з 2017 роком, склавши $7,4 млрд. Усього ж за минулий рік музична індустрія принесла $9,8 млрд. Для порівняння, у 2016-му цей показник становив $7,6 млрд – майже стільки ж, скільки у 2018-м заробили одні лише стримінгові сервіси.
Велика частина доходів стримінгових музичних сервісів надходить від передплатників. Минулого року кількість передплатників зросла на 42%. А дохід від підписників збільшився на 32%, порівняно з 2017 роком, досягнувши суми в $5,4 млрд.
На частку цифрових завантажень аудіотреків у таких магазинах, як iTunes, минулого року довелося 20% від загальних доходів. А на продаж фізичних CD-дисків – лише 12%. За спостереженням аналітиків, цифрові завантаження, як і продаж дисків, продовжують падати протягом уже шести років поспіль. Примітно, що вибивається з цієї тенденції продаж вінілових платівок, який у 2018-м навпаки зріс на 8%, досягнувши за доходами $419 млн.
Читайте також:
Джерело: macrumors