Геймери усього світу ще з кінця 2016 року з нетерпінням чекали виходу японської ігрової консолі Nintendo Switch. Вона повинна була стати справжнісінькою сенсацією серед ігрових гаджетів. І стала!
Головна ідея створення Nintendo Switch – зробити повноцінну настільну консоль мобільною. І, судячи з цифр, японцям це вдалося. За підсумками 2017 року кількість проданих одиниць тільки на території США склала близько 5 мільйонів. Новинці навіть вдалося побити рекорд компанії з продажу, обстоювивши свого успішного попередника Nintendo Wii.
Що ж дійсно зробило цей гаджет таким затребуваним і цікавим для геймерів усього світу? У нас є декілька доводів, які зможуть відповісти на це питання.
Зміст
- Початкова підтримка крутих ігор
- Якісне промо
- Фанати Nintendo скучили за добротними консолями
- Switch об’єднав у собі кращі риси обох форматів
- Зметикуємо на двох?
- Резюме
Початкова підтримка крутих ігор Як часто геймери стикаються з такою проблемою: новий гаджет вже куплений, а відповідні класні ігри на нього з’являться не раніше, ніж через кілька місяців (а то і протягом року). І лежить собі консоль у коробочці до кращих часів.
Nintendo вирішила змінити цю сумну традицію. Приставка Switch вийшла на ринок уже з хітом від компанії – The Legend of Zelda: Breath of the Wild, а усього лише протягом місяця з’явилася і ностальгічна гра Mario Kart 8 Deluxe. І це не рахуючи стопки менш хітових іграшок. Загалом, до літа 2017 список підтримуваних ігор перевалив за два десятки й зупинятися на цьому не має наміру.
До розробок ігор для новенької консолі приєдналися такі гіганти, як Ubisoft, Sega, EA Games та Activision. Чого вже говорити, навіть власні студії Nintendo працюватимуть на повну потужність, що вже точно не залишить без «хліба й видовищ» вимогливих ігроманів по усьому світу.
Але очікувати від японських консолей підтримку так званого «ширвжитку» (у стилі відомих нам за ПК і SPS – Need for Speed та іже з ними) не варто. Nintendo Switch – це інша матерія, яка має свою власну думку з приводу якісних ігор. До речі, ігор від кращих світових розробників!
Якісне промо
Усі в курсі, що реклама – двигун торгівлі. Згадаймо історію з Wii U, яка стала спадщиною колись успішної Nintendo Wii. Убога рекламна стратегія та не зовсім зрозуміла концепція консолі розчарували багатьох користувачів і привели до провалу усієї U-кампанії.
Але Nintendo вчиться на своїх помилках. Окрім того, що Switch стала дійсно унікальною новинкою, на рекламу компанія не поскупилася. Варто тільки поглянути на перший рекламний ролик, який одразу ж показав основні переваги ігрової новинки.
Окрім цього, галас навколо Switch почав розгоратися ще за півроку до офіційного релізу – «новачок» обростав усе більшою кількістю чуток, а користувачі в мережі не переставали його обговорювати. Можна сказати, що сукупність нової концепції і грамотного маркетингу зробили свою справу й висунули Nintendo Switch на звання кращого гаджета 2017 за версією журналу Time.
Фанати Nintendo скучили за добротними консолями
Не варто нехтувати тим фактом, що у Nintendo є свої шанувальники, які будуть продовжувати купувати творіння компанії незалежно від їхнього успіху. До них можна віднести й тих, хто хоче з головою зануритися в дитинство, проходячи нові рівні перевипущених старих і добрих ігор, і тих, хто чекає від нової консолі чогось новенького й не такого, як скрізь.
Усе пізнається в порівнянні. Наприклад, Wii представляла собою добротну ігрову приставку, та й у неї була пара мінусів – не зовсім зручне управління і слабеньке «залізо» у порівнянні з головними конкурентами на момент виходу. Проте вона мала більше переваг, ніж недоліків, що й робило її затребуваною свого часу.
У випадку з Wii U справа йшла значно гірше. Незважаючи на те, що і їй були доступні кілька приголомшливих ігор (LEGO City Stories та Sonic & All-Stars Racing Transformed, наприклад), саме вона стала провальною ігровою консоллю від Nintendo.
Зголоднівши за добротними гаджетами, фанати Nintendo з нетерпінням чекали релізу Switch як ковтка свіжого повітря. І дочекалися. І, як показує нам практика, не дарма робили на неї ставки – гібридна консоль змогла порадувати багатьох геймерів по усьому світу, дозволяючи насолоджуватися ігровим процесом і біля телевізора, і лежачи в ліжку, і навіть просто на ходу.
Switch об’єднав у собі кращі риси обох форматів
По суті, Nintendo Switch є ігровим планшетом із док-станцією, яка дозволяє підключати девайс до телевізора, і двома знімними джойстиками. Саме такий формат дає можливість занурюватися в ігровий процес як у стаціонарному, так і в мобільному форматі без втрати тієї самої атмосфери, за яку ми так любимо подібні гаджети. Це зовсім не як на звичайному планшеті або смартфоні стріляти пташками по свиням.
Те саме можна сказати і про виснажливий шопінг, який таки вимагає перерви на пару рівнів, або довге очікування поїзда, наприклад. Якісний геймплей може супроводжувати гравця по всіх-усюдах: і на ходу, і в дорозі, і в кафе, і в гостях, і, само собою зрозуміло, вдома. У будь-якому місці – з великим екраном або без нього. Насправді, це одна з головних переваг нового покоління консолей від японського ігрового гіганта
Зметикуємо на двох?
Чи багато ви знаєте компактних консолей, на яких можна грати удвох без проблем з управлінням? Switch вирішила проблему мультиплеєрного режиму навіть у форматі планшета. Тепер похід на найтужливішу вечірку може бути скрашений ігровими змаганнями. Навіть незважаючи на те, що в «розібраному» стані джойстики трохи дрібнуваті.
До слова, це ж є найкращою маркетинговою фішкою! «Сарафанне радіо» працює беззаперечно. Можна скільки завгодно розповідати друзям про те, наскільки крута ваша Sony PlayStation 4, але до тих пір, поки вони не опиняться у вас вдома, оцінити масштаб її «крутості» у них не вийде. Із Switch усе по-іншому: взявши консоль із собою, в усіх бажаючих з’явиться можливість покрутити її у руках і пограти на вашому гаджеті. Велика ймовірність, що після такого «майстер-класу» у вашому оточенні з’являться люди, які переймуться емоціями до Nintendo Switch і побіжать замовляти її собі.
Резюме
2017 рік став для Switch по-справжньому врожайним. В усіх сенсах. Але для того, щоб зберегти інтерес до свого девайсу, Nintendo доведеться гарненько попрацювати й постаратися залучити до створення ігор для свого Switch якомога більше розробників. Спостерігати за її розвитком у 2018 році має бути цікаво.
Не можна сказати, що Nintendo Switch складе конкуренцію стаціонарним консолям від тієї ж Sony або Microsoft. Швидше за все, «новачок» стане підмогою для тих, кого не задовольняє простенький геймплей на смартфонах і тим, кому дійсно важлива портативність «без втрат». Тим більше з можливістю підключення гаджета до великого екрану!